woensdag 15 juni 2011

Espadrilles

Mensen die mij kennen weten dat ik nogal klein voor mijn leeftijd ben. Ik ben namelijk 14 jaar en ik ben ongeveer 1,51 meter lang ( of laten we maar zeggen kort). Ik vind het zelf niet erg leuk om zo klein te zijn, maar in de loop van de jaren went het wel. Om me toch nog een beetje groot te voelen ben ik op zoek gegaan naar hakken, en dat is niet erg makkelijk met mijn schoen maat (34/35).

 Toch wilde ik het gaan proberen en ik ben op google op zoek gegaan. Het resultaat was deze site. Op de site heb ik meteen op gezocht naar een leuke en simpele schoen. En ja, dat is gelukt! Dit zij ze:
















Ik ben er erg blij mee alleen moet ik er nog wel even goed op leren lopen, maar zoals ze altijd zeggen: oefening baart kunst. Ik heb ze nu ondertussen al een tijdje en ik moet zeggen dat het lopen al een stuk beter gaat. Ik zou ze graag naar school aan doen, maar durf ik eerlijk gezegd noch niet helemaal aan. Ik zie namelijk nog wel gebeuren dat ik van de trap afval of dat ik midden in de aula onderuit glij. Dus waarschijnlijk is dat nog niet zo'n verstandig idee.


Hebben jullie ook wel eens moeite met kopen van schoenen, kleren of andere dingen vanwege je maten?

xoxoAnne

Geen opmerkingen: