vrijdag 26 augustus 2011

Tag: Ben jij een echte beautyfreak?

Vandaag ga ik een tag doen! De tag beautyfreak. De vragen gaan over of jij nou een echte beautyfreak bent of niet! Na de klik vind je het uit...

Wat is het laatste beautyproduct wat je gekocht hebt waar je echt voor hebt moeten sparen?
Mm, dit is een moeilijke. Ik spaar eigelijk niet echt voor beautyproducten, maar als ik dan persee antwoord moet geven is het de parfum Heat rush van Beyoncé.

Als je een beautyproduct zou zijn, wat zou je dan zijn?
Nagellak, do i need to say more?




Hoe veel vriendinnen heb je waarmee je helemaal gek kunt worden over die perfecte blush of geweldige oogschaduw?
Eigelijk geen een! Mijn vriendinnen dragen allemaal wel makeup en nagellak, maar ze zijn bijvoorbeeld met nagellak zeker niet zoveel als ik bezig!

Wat was de laatste keer dat jij make-up hebt weggegooid?
Laatst nog, toen mijn kamer make-over plaats vond. Ik heb toen heel veel oude lipgloss weggegooid, en ook wat mascaras die over de datum waren!

Hoe begon de make-up gekte bij jou?
Eigelijk kwam dat geleidelijk, ik was altijd al meer met make-up bezig, meer dan mijn vriendinnen. Maar sinds dat ik beautyblogs begon te volgen kwam het pas echt, al moet ik toegeven dat ik meer met nagellak heb dan met make-up zelf. Hoewel een mooie oogschaduwlook mijn dag wel goed kan maken!



Als een niet-make-up-fan je vraagt hoeveel nagellak en oogschaduw hebt, geef je dan eerlijk antwoord? 
Jaa, natuurlijk! Ik ben supertrots op mijn nagellakstash, en vind het leuk om dat te zeggen! Ik krijg natuurlijk altijd de WHAT!? reacties, maar ik vind het wel grappig! Mijn make-upstash is niet zo uitgebreid, en die vraag krijg ik ook nooit.

Hoe vaak ga je naar de drogist zonder dat je echt iets nodig hebt?
Sowieso als ik in de buurt ben ga ik erheen. Heel fijn dat mijn school dicht bij de Kruidvat ligt, haha! Ik ga ongeveer 1x in de week naar de drogist denk ik.

Hoeveel besteed je per dag op internet, lezend over beauty?
Ik denk niet heel veel, veel minder sinds ik mijn eigen blog heb! Je bent daar meer mee bezig dan met andere beautyblogs. Hier moet ik wel tegenover stellen dat ik zeker 2 uur per dag (in de vakantie) de youtubecommunity zoals Nigahiga, kevjumba, shanedawson etc. volg!


AWESOME 
Wat is je favoriete make-up item? 
Moet ik deze echt beantwoorden? Nou hier komt ie dan: Nagellak!

Heb je een wishlist en hoeveel producten staan daarop?
Joah, ik heb wel een wishlist. Maar ik heb m in m'n hoofd, niet uitgeschreven ofzo! Ik wil zo graag nog nagellak van O.P.I. en ciaté. Ook veel nail art tools wil ik. Ow en om een specifiek producht te noemen: Lemony Flutter van Lush. Ik wil deze al heel lang, maar ik woon niet bij een Lush in de buurt dus het komt er maar niet van!

Geef deze tag door aan drie beautybloggers waarvan je weet dat het echte beautyfreaks zijn.
Omdat heel veel beautyblogs deze al hebben gehad, ga ik iedereen taggen die 'm wil overnemen!

Ik vind tags superleuk om te doen! Vinden jullie tags leuk om te lezen?

See you next time,

Pleun<3

Geen opmerkingen: