woensdag 26 oktober 2011

Famous youtuber: Christina Grimmie


Vandaag gaan we het weer over youtube hebben. Deze keer heb ik een zangeres uitgekozen. Ik denk zelfs dat ze bij velen van jullie al bekend is, namelijk Christina Grimmie. Zeldaxlove64 op youtube. Je hebt vast wel een keer een filmpje van haar gezien want ze is de meest gesubscribde vrouwelijke zangeres op youtube!



Christina heeft op dit moment 1,250,162 subscribers, 103 videos, en haar kanaal is  22,372,437 keer bekeken. Ik volg Christina al heel lang en heb bijna al haar videos wel gezien. Sinds kort zijn er veel leuke dingen voor haar aan het gebeuren. Ze heeft een album, 'Advice' gelauncht. Er staan hele mooie nummers op, zeker even iets om te checken! Genoeg gepraat, tijd voor filmpjes!

Als eerste wil ik dit liedje, Liar, Liar laten zien. Dit is een nummer van haar nieuwe album en ik vind 'm echt supermooi. In deze clip doet ze 't live maar als je even op youtube liar liar zoekt kom je ook op de officiele versie van het liedje uit.

Dan een cover van Forget you, ik wordt altijd helemaal vrolijk van dit liedje!

Ook heeft ze nog een soort van 'serie' op haar kanaal. Met haar vriendin Sarah had ze een filmpje geplaatst waar ze heel random zinnen in autotune zingen. Laatste is de vierde 'Above all that is Random' geplaatst en ik kan maar niet stoppen met luisteren. Het liedje is zo catchy! De tekst slaat overigens nergens op, omdat het zo random is maar dit maakt het alleen maar leuker!


Check miss Grimmie dus zeker even op youtube!

See you next time,

Pleun.

Geen opmerkingen: