maandag 24 oktober 2011

Hair of the day / With a twist!

Vandaag heb ik een haarstijl voor jullie! De haarlook die ik het meest draag, en die je mij ook op foto's dus altijd ziet dragen is een rolletje naar achter. Maar vandaag heb ik er figuurlijk en letterlijk een leuke twist aan gegeven!


Dus wat is nou die twist? Eerst zal ik jullie laten zien hoe ik mijn haar normaal doe. Ik pak mijn voorste pluk, draai die rond en doe 'm naar achter en zet m daar met een speldje vast.

Wat je hierboven ziet dus. Maar toen dacht ik, het kan ook anders. Laat ik er een twist aan geven. En dat heb ik gedaan! Ik pak dezelfde pluk als normaal, maar verdeel die nou in twee stukken. Deze twist ik om elkaar heen. En dan doe ik 'm weer naar achter en zet 'm vast.

Als je dit doet krijg je dit resultaat:

Zoals je ziet geeft dit net een ander, en leuker effect. Gewoon iets kleins, kan het al een stuk leuker maken. Of gewoon een keer voor de afwisseling kan je dit proberen.

Wat is jouw everyday-hairstyle?

See you next time,,

Pleun.

2 opmerkingen:

Cynthiiaa zei

Dat staat zo schattig! Ik vind het ook wel fijn om een vlechtje in mijn haar te dragen, is toch mijn pony uit mijn gezicht. :)

Anoniem zei

die neus