zaterdag 12 november 2011

Mini Shoplog

Ook voor mij is de proefwerkweek voorbij! Jullie zien dus weer elke dag artikelen hier, sorry voor het ongemak!

Ik heb een mini-mini-mini shoplog voor jullie. Namelijk 2 ringen! Ik had een tussenuur en ging even snel het dorp in toen ik bij de Takko op deze twee ringen stuitte. Ze waren zo goedkoop en cute dat ik ze wel móest meenemen, iets waar ik wel vaker last van heb haha! Hieronder zie je er al éen, wil je ook de andere zien en de prijs weten?

Dit is dus de eerste ring. Een zwart strikje, en hij staat echt supercute! Hij zit ook erg fijn. Wel laat hij een groene afdruk achter maar met wat blanke nagellak is dit snel verholpen. Zoals je kan zien was de ring 2,99 euro, koopje toch?
Dit is de tweede ring. Heel anders dan de eerste zoals je ziet. Ik heb sowieso heel veel verschillende ringen, ik vind van alles mooi. Ik heb wel alleen maar grote ringen, geen kleintjes. Ook wil ik nog even zeggen dat ik elke dag een ring draag, ja élke dag. Je zult mij niet snel tegen komen zonder ring. Deze ring vind ik echt supermooi. Op dit moment is dit mijn favoriet. Hij staat heel erg chick met het goude en witte. Zoals je kunt zien is het een vrij grote ring. Ook deze ring was 2,99 euro. Hiernaast heb nog een foto waar je goed de kleur kunt zien van de ring, omdat het moeilijk is deze witte ring goed op de foto te krijgen.>

Houd jij van ringen of draag je er nooit een?

See you next time,,

Pleun

Geen opmerkingen: