woensdag 21 december 2011

My favorite blush

Blush, tot verkort gebruikte ik het nooit. Onnodig vond ik het en ik kon ook nooit een mooie kleur vinden. Maar toen ik in de Kruidvat een blush van Catrice zag liggen dacht ik, nou ga ik het toch proberen. Inmiddels zijn er een paar blushes bijgekomen. Maar de favoriete is toch die van Catrice. Daar ga ik jullie wat over vertellen.




Dit is de blush. Aan een kant een iets donkere roze kleur en aan de andere kant een licht roze kleur met shimmer. 




De blush is heel erg gepigmenteerd. Misschien wel iets té. Je moet goed uitkijken dat je niet teveel opbrengt anders zie je er uit als een tomaat! Ik gebruik altijd de donkere kleur, wat ook de grootste oppervlakte heeft. Ik breng het aan op de jeukbeenderen. De lichte kleur heeft veel shimmer wat heel erg opvalt. Wanneer ik die draag hoor ik ook vaak dat ik glitter op mijn gezicht heb.


De blush is natuurlijk mijn favoriet op een paar redenen. Ten eerste de prijs, hij is heel budget. Hij kost ongeveer 4 euro dacht ik. De pigmentatie is ook heel goed zoals je al kon lezen. De blush geeft een mooie subtiele kleur af en geeft een mooie glans. 


Ik raad deze blush dus aan iedereen aan, ik heb ook al van andere gehoord dat ze 'm heel fijn vinden. Gewoon een kleine tip voor jullie!


See you next time,,


Pleun.

Geen opmerkingen: