donderdag 15 december 2011

Twitpic live



Ik ben een twitteraar, ja ik geef het toe. Ik houd ervan om alles te tweeten wat ik aan het doen ben, en de leukste quote's te retweeten. Je kan me followen @pleunvd. Ook maak ik met mijn telefoon vaak twitpics. Deze wil ik aan jullie laten zien, een klein kijkje in mijn leven! Ik laat jullie de twitpics van afgelopen tijd zien:)






Video gemaakt van dit design!
''Video gemaakt van dit design!''
Dat zegt alles al, er komt nog een video aan dus!


Mmmmm
''Mmmmmm''
Ik had lekkere chocolademelk met slagroom gemaakt, heeerlijk!
Even snel mn nagels ermee gedaan!
''Even snel mijn nagels ermee gedaan!''
Ik had voor mijn verjaardag de cracknagellak van O.P.I. gekregen, en gelijk opgedaan natuurlijk!
Meneer couvee heeft m gemaakt
''Menneer couvee heeft 'm gemaakt''
Mijn wiskundeleraar had een mooie tekening gemaakt, en wilde zien hoe ik 'm twitpicte haha!
Pleun a.k.a. Anita #baas
''Pleun a.k.a. Anita #baas''
Een vriend van mij heet sjonnie, tja dat maakt mij anita.
Wie raad  wat er in mijn pannenkoek zit?
''Wie raad wat er in mijn pannekoek zit?''
Voor mijn verjaardag gingen we mijn lievelingseten eten: Pannekoeken met frambozen!  Lekkerr.

Facking donker
'' Heel donker!''
's Ochtends om kwart voor 8 op de fiets!
Oke, er past officieel niks meer bij
''Oké, er past officieel niets meer bij!''
Mijn laatste nagellak paste er écht niet meer bij!
CRACK
''CRACK''
Nieuwe O.P.I. cracknagellak!

Lekker eten!
''Lekker eten!''
Eten op sinterklaasavond (nouja, 3 december dan), het was lekker!

Cadeautjesssssss
''Cadeautjessssss''
Cadeautjes voor sinterklaas!

folderenn
''Folderenn''
Toen ik begon aan folderen, zwaaar werk haha!

Een van de cadeautjes, vanille!
''Een van de cadeautjes, vanille!''
Mijn geurbrandertje, de vanillegeur is zoo lekker!

Kon t niet weerstaan <3
''Kon 't niet weerstaan<3''
Mijn nieuwe ring, ik ben verliefd!

SNORRENRING IS BACK JJHAALLAA!
''SNORRENRING IS BACK JHAAHHA''
Eindelijk had ik mijn ring weer gevonden, hij is trouwens kapot :(

Mooie reclame voor economie
''Mooie reclame voor economie''
Voor economie moesten we een reclame maken over een zelfgekozen onderwerp, aangezien onze economieleraar ons nog appeltaart verschuldigd is was de keuze snel gemaakt!

Wil op alle nagels maar te veel werk
''Wil op alle nagels maar te veel werk''
Mijn nagel met minibeads, pfoeh veel werk.

Eindelijk een hand klaar #doedieandereechtniet
''Eindelijk een hand klaar #deanderegaikechtnietdoen''
Toch alle nagels gedaan, best leuk toch?!

Dat was 'm voor deze keer! Ik hoop dat jullie dit leuk vinden om te zien, laat het weten!

See you next time,

Pleun.

Geen opmerkingen: