vrijdag 30 december 2011

what to be.


This is real, this is me. Be who you want to be. Mooie quotes, maar het is zó moeilijk. Er wordt altijd maar geroepen dat je jezelf moet zijn en je zelf moet willen zijn. Je niet anders voordoen dan je bent maar doen wat jij wilt. Maar dit is makkelijker gezegt dan gedaan.
407799_295867333790369_230552770321826_808849_349700801_n_large





Soms hoor je er gewoon niet bij, denk je. Je voelt je niet fijn en zit in een dipje. Iedereen heeft dat wel eens. Wanneer iemand je kleren niet leuk vind of die ene jongen vind je niet leuk. Het zit gewoon allemaal niet mee, en je wilt het van de daken schreeuwen. Tja, niets aan te doen. Maar moet je je dan anders voor gaan doen dan je bent? Nee. Je hoeft je niet stoer te gedragen om bij de populaire jongens/meisjes te horen. Misschien hoor je ook gewoon niet bij die groep. Big deal? Nope! Je zoekt gewoon je eigen vrienden, die bij jou passen, waar jij jezelf kan zijn.

Tumblr_lwkjrjjgin1r4okq9o1_400_large
Je bent onzeker over jezelf. Iedereen is dat. Ja ook dat ene populaire meisje of die luidruchtige jongen. Meestal zijn diegene juist de onzekerst! Wie het hardst schreeuwt is vaak het onzekerst. Een paar maanden geleden zat ik ook in een dipje. Ik kwam er gewoon niet uit, zo'n gevoel dat je wil vullen. Maar het lukt niet. Je weet niet wat er is maar je bent gewoon verdrietig. Wat ik heb gedaan is praten, huilen, zingen. Het is maar wat jou helpt, maar praten helpt bijna iedereen. En ja ik zing heel veel. Zingen helpt voor mij bij alles, ik wordt daar gewoon zo vrolijk van.

Tumblr_lwkke2qb761r5dgp2o1_500_large
Maar naar 4 dagen was ik er al helemaal uit. And after that, i was shining! Een dipje is altijd stom, maar daarna kom je er beter uit. Misschien zit jij nu wel in een dipje, maar je komt er wel uit. Ik voel me op dit moment echt super in mijn vel, ben vrolijk en christmas is on her way. 

379387_263343473721077_260855177303240_655106_1919817693_n_large
Vorige keer toen ik zo schreef kreeg ik veel leuke, goede reacties. Dus ik dacht ik schrijf nog een keer zoiets. Ik hoop dat dit je helpt, als je in een dipje zit:) Vooral nu het christmastime is, be happy!

See you next time,

Pleun.

Geen opmerkingen: