dinsdag 17 januari 2012

Maybeline dream mat powder


Mijn poeder van essence was op dus moest ik een nieuwe gaan halen. Na lang twijfelen heb ik de dream mat powder van maybeline gekocht. Mede omdat ik me nog iets kon herinneren dat mascha van beautygloss hier heel positief over was. Dus waarom niet? Lees verder om erachter te komen wat ik ervan vind!



Ten eerste de verpakking. Na 10 minuten trekken en draaien aan de verpakking kwam ik erachter dat je de onder kant kon draaien. Als je dit opendraait komt er een applicator met een spiegeltje eronder uit. Aan de bovenkant kan je gewoon het dekseltje openen, en daar zit de poeder. Ik vind de verpakking echt superhandig, je gooit de poeder in je tas en je hebt de applicator en een spiegeltje al bij! Dat is een grote plus.






Meestal vind ik de applicators die bij de producten zitten niet zo fijn, ik gooi ze vaak gelijk weg. Maar hierbij is dat niet zo! Ik begon met een kwast de poeder aan te brengen maar het viel een beetje tegen. Ik zag totaal geen dekking en was teleurgesteld. Toen heb ik het met de applicator die bij het product zat geprobeert en die was super! Je krijgt een mooie egale dekking ermee!




De poeder is superfijn. Ik ben echt blij met deze aankoop. Voor het geld wat je ervoor betaald (€11,50) mag dat ook wel trouwens. Een poeder met een prijsje dus, maar ik vind het 'm helemaal waard! De poeder dekt goed, en geeft geen cakey effect. Sorry ik heb geen swatches gemaakt, helemaal vergeten! Volgende keer uiteraard weer swatches erbij.

De poeder is te koop bij de drogisterij voor €11,50.

See you next time,

Pleun.

Geen opmerkingen: