donderdag 19 januari 2012

Music

Music is my thing. Ja dat is het zeker. Ik kan zo erg genieten van een goed in elkaar gezet liedje, of gewoon een nummer waar je helemaal op los kan gaan. Een liedje waarvan de tekst goed bedacht is of een geweldige cover. Ik kan de hele dag op youtube liedjes kijken en luisteren. Ik kan de hele dag zingen, wat ik dan ook doe.  Muziek is gewoon zó belangrijk in mijn leven.


389494_317456188275687_316278505060122_1079992_846221774_n_large

Muziek is een troostmiddel, een opvrolijker. Ik houd ervan om muziek te maken samen met mijn band. Ik hou ervan om met een liedje mee te zingen. Ik hou er gewoon zo van. Soms zit ik in de les en denk ik, ik wil gewoon muziek maken nu. Dat is wat ik het liefste doe.


Ik vind het zo mooi als mensen goed gitaar of piano kunnen spelen. Dan denk ik altijd, dat wil ik ook! En nu probeer ik de droom te verwezelijken. Ik heb een gitaar weten te regelen via mijn familie en ga het mezelf proberen aan te leren. Een heel proces, ik weet het. Ik wil het gewoon zo graag. Ik kijk wel of het lukt. Ik luister niet naar de mensen die zeggen dat ik het niet kan. Ik ga het proberen. Ik zal zo trots zijn als ik al één liedje kan.




4_large


Muziek is gewoon mijn leven. Een leven zonder muziek? Nee. Ook nu ik dit artikel aan het schrijven ben, luister ik muziek. Hele goede covers van walk of the earth, prachtig. Daar kan ik van genieten. 


Music, embrace it.

Geen opmerkingen: