vrijdag 6 januari 2012

Review the beautybakery homescents, part 1!

In mijn filmpje zagen jullie al mijn eerste indruk van de homscents. Homescents zijn bakjes met een vaste stof erin, die naar een bepaalde geur ruiken. Je neemt een stukje uit het bakje en plaatst het op een geurbrandertje. De stof zal oplossen en een geur afgeven die je hele kamer vult. Ik ben de laatste tijd helemaal in-to deze manier van je kamer vullen met geur. Inmiddels heb ik de homescents van de BeautyBakery allemaal al een keer gebruikt en geroken en nu ga ik jullie jullie vertellen wat ik er vind!



We beginnen met Strawberry Shortcake. Ik heb in dit artikel geen foto's van mezelf omdat ze ineens weg waren! In het filmpje kan je zien hoe de scents eruit zien, kijk voor het filmpje onderaan de pagina!



Strawberry Shortcake
BeautyBakery schrijft over de geur:Strawberry Shortcake is the best. Het lekkerste taartje ever. Niet echt een duidelijke omschrijving dus. Zoals jullie misschien wel weten vind ik het moeilijk geuren te omschrijven maar ik ga het proberen. Het eerste wat in me opspringt als ik het potje ruik is de bodybutter van de kruidvat, cranberry & pomegranate. Het is bijna dezelfde geur. Ik had verwacht dat deze scent heel zoet zou zijn maar dat is niet echt zo, het ruikt vrij zeepig in het doosje. De geur heeft iets weg van frambozen, aardbei en zeep. Het plaatje op de site misleid een beetje, daar ruikt het echt niet naar haha :) 
Ik neem een klein beetje uit het potje en doe het op het brandertje. De stof wordt snel vloeistof en begint doorzichtige rook af te geven. De geur wordt in het brandertje wat warmer (van geur dus), en na verloop van tijd komt de strawberry meer naar voren wat lekker is! Wat me opvalt is dat de vloeistof veel langer blijft liggen dan de vanillevloeistof die ik van de blokker had.


Ik ben van deze scent niet een heel groot fan. Misschien wel omdat ik de geur al te vaak geroken heb via de bodybutter. Deze geur is voor dames die van een zeep met framboos en aardbei houden!


Honey, I Washed The Kids! Daar is 'ie dan. De absolute bestseller! Deze handgemaakte soy melt is flink geparfumeerd met de best verkocht Lush geur Honey I washed the kids. Mijn (en met mij vele anderen) favoriete Lush geur. Kernwoorden die deze geur het best omschrijven zijn honing, fudge en een soort van toffee.

Honey, I washed the kids! dupe
Deze scent is een dupe van de best verkochte Lush geur Honey i washed the kids zoals jullie konden lezen. Ik had deze geur nog nooit geroken maar was toch benieuwd. Wanneer ik deze geur ruik, ruik ik bijna niets! Zoals je ook al in het filmpje kan zien ruik ik het gewoon bijna niet! Integendeel vond mijn vader het heel sterk ruiken dus het ligt vast aan mij. Van wat ik eruit kan halen is het een fris, licht zeepachtig geurtje. Honing, toffee en fudge herken ik er absoluut niet in zo. De kleur is overigens lichtgeel.
De geur in het brandertje vind ik best wel lekker! Heel fris en vrolijk. Maar oké, ik ben niet goed in geur herkennen maar honing herken ik hier absoluut niet in. Dit maakt mij ook niet veel uit overigens, het is een lekker geurtje.


Deze geur vind ik dus lekker, fris en vrolijk! Ik ruik de honing er niet in maar dat is voor mij geen probleem. Houd je van frisse geurtjes is deze iets voor jou!





Dit was part 1 van deze review, volgende keer part 2 met de uiteindelijke ''uitslag''. Ik heb dit in 2 delen gedaan omdat het anders echt té lang werd haha!


See you next time,


Pleun.

Geen opmerkingen: