donderdag 9 februari 2012

Valentine nails

Het is bijna Valentijnsdag en op youtube wordt je overladen met Valentine nail arts. Voor jullie heb ik ze even op een rijtje gezet en van het weekend kom een Valentine nail art van mijzelf op de blog.
De eerste is van TotalltCoolNails. Hij is mooi rood, dé kleur waar ik aan denk bij valentijn. De rozen vind ik erg mooi gedaan trouwens!


















De tweede is van CutePolish. Deze vind ik echt super schattig en hij is niet moeilijk!


















De derde is weer van TottalyCoolNails.  De kleuren die zijn gebruikt doen mij niet echt aan valentijn denken, maar ik vind het wel wat hebben. Deze nail art is erg leuk voor als je kortere nagels hebt, zoals is aan gegeven.

















De vierde is van xfiori. Dit kanaal is mijn verder niet bekend, maar ik vind deze nail art echt super leuk en voor bijna iedereen wel te doen.

















De vijfde is van Creativenailart. Deze is super schattig en erg leuk!

















Wat is jullie favoriete valentine nail art? 
Alvast een hele fijne valentijn!


xoxo Anne

Geen opmerkingen: