donderdag 30 juni 2011

Even voorstellen!

Dear glamglossers!

Ik ben Pleun, the new backup van www.glamgloss.tk! Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Pleun van Doornik, 14 jaar en zit in 2vwo. Ik ben een echte nail-addict en krijg hier ook vaak commentaar over, haha! Ik ben altijd met nagellak, make-up, zingen en dansen bezig en heb daar veel plezier in. Toen ik hoorde dat Anne een blog had werd ik gelijk enthousiast, ik volg zelf veel beautyblogs en heb er vaak over na gedacht om er ook een te beginnen, maar toch nooit doorgezet. Je snapt natuurlijk dat toen ik hoorde dat Anne een blog had, ik dacht jajajajajajajajajaja!

Mijn specialiteit is duidelijk nagellak, dus ik zal hier veel berichten over schrijven! Van oogschaduw, mascara en eyeliner ben ik ook niet vies dus hier zal ook soms een bericht over verschijnen. Ik ben heel enthousiast over het meedoen aan glamgloss en begin met heel veel zin!

See you next time,

Pleun

Geen opmerkingen: