vrijdag 29 juli 2011

Beautygadget: Nagellakdroger

Vandaag weer een beautygadget namelijk een nagellakdroger! Dit rode apparaatje belooft dat je nagels sneller drogen, maar maakt 'ie het waar?



Ik heb deze nagellakdroger gekregen met Sinterklaas. Superblij was ik ermee! Maar helpt het nou eigelijk? En hoe werkt het?


Het apparaatje werkt als volgt: Je legt je hand in het apparaatje en 'drukt' op de bodem. Drukken is niet echt het goede woord want als je je hand erop legt doet hij het ook al. Als je de bodem 'indrukt' komt er lucht uit de bovenkant, een 'blaasapparaatje' dus. Ik moet zeggen dat het wel werkt, maar moet ook bekennen dat ik 'm niet zo vaak gebruik. Mijn seche vite topcoat is gewoon heel goed en droogt net zo snel. Mijn vriendinnen gebruiken 'm wel altijd, ze vinden het gewoon leuk haha!

Dus hij werkt, maar het is niet geweldig. Gewoon leuk om te hebben als beautygadget!

Nagellakdroger verkrijgbaar bij Blokker €5,-

See you next time,

Pleun

Geen opmerkingen: