donderdag 28 juli 2011

Lash best!

Na een lange tijd zoeken naar een fijne mascara, heb ik uiteindelijk maar een mascara van Catrice gekocht bij de Kruitvat, want hij was maar €3,99. Eerst dacht ik dat het niet een geweldige mascara was, maar toen ik 'm uiteindelijk op deed dacht ik in één woord: WAUWIE! De mascara die ik gekocht had beloofde op de buiten kant: Our best volume ever! En inderdaad wat geeft deze mascara volume.



Redelijk lange wimpers heb ik al van mij zelf dus, de keuze tussen our best lenght ever en our best volume ever was al snel gemaakt. Toen ik deze mascara op deed vroeg mijn zus: 'Welke mascara heb jij op?'. Ik antwoordde met: 'Zo'n volume mascara van Catrice.' Uiteindelijk heeft ook mijn zus 'm gekocht. Dus mijn conclusie is dat deze mascara van mij een volle 10 krijgt!

Heb jij deze mascara ook? Ben jij er ook zo positief over?

xoxo Anne

Geen opmerkingen: