maandag 25 juli 2011

Bird of paradise!

Papagena, dat is de naam van de nieuwe zomerse limited edition lijn van Catrice. Ik werd gelijk enthousiast over deze collectie, dus toen ik in de Kruidvat stond moest is deze aparte lipstick wel meenemen! Toen ik de tester uit het bakje haalde, verscheen er een frons op mijn gezicht. Huh? Wat is dit? Dus toen ging ik 'm swatchen, ik dacht eerst dat het een plastice versie was, maar ik kwam wel degelijk iets van af!




Dus wat was het nou? Op de achterkant staat Crystal clear gloss stick, Bird of paradise. Het is dus een transparante gloss stick. Niet bedoeld voor een echte kleur maar meer voor een gezonde gloss op je lippen. De buitenkant vind ik er erg stylish uitzien, mat zwart met de kleur van de letters hetzelfde als de kleur van de stick.




De gloss stick werkt erg fijn, het brengt lekker aan. Er komt niet veel kleur van af, maar dit is ook niet de bedoeling dus daar stoor ik me niet aan. Ik vind het erg leuk en apart om met zo'n stick uit te komen, erg slim van Catrice. Ik vind het ook fijner werken dan een gloss in een potje, die je met je vingers moet aan brengen. Hieronder nog een swatch.




 Dus over het algemeen ben ik blij dat ik deze stick gekocht heb. Ik vind het gewoon leuk om zo'n apart product in mijn stash te hebben en hij is ook nog eens fijn. Ik vind trouwens de smaak wel heel akelig! De geur daarintegen vind ik wel oké, het ruikt naar snoepjes haha!

Crystal clear gloss stick bird of paradise 02 tijdelijk verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekplijster voor 3,99.

Heb jij al iets van de Papagena LE?

See you next time,

Pleun

Geen opmerkingen: