zondag 24 juli 2011

Beautygadget: Kruidvat wattenstaafjes

Toen ik in de kruidvat deze wattenstaafjes zag staan moest ik ze gewoon meenemen! Want dit zijn geen normale wattenstaafjes, nee ze zijn speciaal! Hoezo? Je ziet het na de klik!




Dus wat is er nou speciaal aan deze wattenstaafjes? Ze hebben twee verschillende kanten! Aan de ene kant zit een puntig watje en aan de andere kant een rond plat watje. Dit is ideaal voor het nagels lakken, het puntje is heel makkelijk naast je nagelriemen te halen en zo de nagellak weg te halen zonder je nagellak te beschadigen!


Zoals je hierboven kan zien is de onderste het speciale wattenstaafje en de bovenste de normale. Ik heb zulke speciale wattenstaafjes in een filmpje van een nagellakgoeroe gezien, en ik wou ze zo graag hebben! Ze had ze bij walmart (usa) gekocht, en daar ging ik niet heen vliegen haha! Maar toen ik ze tegenkwam in de Kruidvat moest ik ze natuurlijk meenemen als nageladdict. De puntige kant gebruik ik voortaan heel vaak, hoewel ik nog niet zo goed weet waar ik de andere kant goed voor kan gebruiken. De puntige kant is tevens handig bij make-up om bijvoorbeeld het uitschietertje bij je eyeliner weg te halen!

Wattenstaafjes verkrijgbaar bij Kruidvat voor  1,20

See you next time,

Pleun

Geen opmerkingen: