woensdag 27 juli 2011

Easy Peasy: M&M!

In Easy Peasy laat ik elke keer een simpele nail art zien die je in een paar minuutjes af hebt. Vandaag beginnen we met een simpele M&M! Na de klik leg ik alles met behulp van een foto uit!



We beginnen natuurlijk met een base coat om je nagels te beschermen!

Zoals jullie misschien wel kunne zien is het bij mij al een keer fout gegaan toen ik geen base coat gebruikte.














Als we deze stap gehad hebben gaan we verder met de kleurtjes. Ik heb gebruikt: Rood (Bloody Mary To Go - Catrice), Blauw (Blue Cara Ciao - Catrice), Geel (Mellow Yellow - Essence), Groen ( Run Forest Run - Catrice) en als laatst Oranje ( Hema (niet meer verkrijgbaar))

Als laatst pakken we een dun kwastje of tandenstokertje om met de witte nagellak (Hema) een M van M&M op de nagels te schrijven. Als je dat gedaan heb ben je eigenlijk klaar, maar voor de zekerheid brengen we nog even een top coat aan!
Tijdens het maken van deze foto is er iets mis gegaan, want mijn duim heeft daar een apparte vorm!


Veel succes!
xoxo Anne

Geen opmerkingen: