woensdag 6 juli 2011

Essence nail art express dry drops

Zo, dat is een hele mond vol! De nail art express dry drops van essence, ik heb er veel positieve berichten over gelezen. Maar wat vind ik nou van deze magische droogmaakdruppels?




Essence belooft op de achterkant: ‘’Droogt je nagellak binnen 60 seconden’’. Maar, is dit het geval? Binnen 1 minuut is de nagellak nog niet droog. Dit had ik eerlijk gezegd ook niet verwacht, maar wanneer is de nagellak dan wel droog? Na 2 minuten kan je er rustig met je vinger overheen gaan en dan komen er geen deukjes in. Maar kurkdroog, dat is het nog niet.



Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik in nagellakken een ongeduldig persoon ben als het aankomt op drogen. Maar of deze dry drops helpen? De nagellak droogt wel sneller dan normaal, maar hij haalt het niet bij mijn seche vite topcoat die wél binnen 60 seconden droog is. Maar zoals de naam zegt, is het ook bedoeld voor nail art. Ik denk dat het hiervoor perfect is! Als je een design op je nagel hebt gemaakt en er de dry drops overheen doet, denk ik dat het wel binnen 1 minuut droog is. Maar alsnog, waarom de dry drops erover heen doen als ik daarna er toch nog een topcoat overheen moet die even snel droogt?

Dus ik heb mijn twijfels over de dry drops. Zal ik ze vaker gebruiken? Ja, dat wel maar opnieuw kopen denk ik niet.

Essence nail art express dry drops verkrijgbaar bij kruidvat €2,-
Heb jij de essence nail art express dry drops, en hoe bevalt het?

See you next time,

Pleun

Geen opmerkingen: