donderdag 7 juli 2011

Claire's two way nail art

Wat ben ik blij dat ik deze tegen kwam toen ik ging shoppen met vriendinnen. Ik was al een tijdje opzoek naar een nail art pen en het leek op dat moment wel een geschenk uit de hemel! Het handige van deze pen is dat je 'm niet alleen als pen kunt gebruiken maar ook als nail art kwastje. Het is namelijk zo dat je 'm op twee manieren kunt open.



Als echt nail art verslaafde is dit toch wel een van de dingen die je moet hebben (tenzij je erg goed oveweg kunst met een kwastje/satéprikker). Ik redde mezelf altijd wel met een satéprikker of kwastje, maar als je eenmaal met zo'n pen hebt gewerkt kun je 'm niet meer loslaten en zit je er een soort van aan geplakt! Zoals ik net al vertelde heb ik 'm bij de Claire's gehaald, de pen koste daar €4,95. Het was de laatste dus ik kon 'm echt niet laten liggen!

Deze pen is dus zeker een aanrader voor de nail art verslaafden, maar ook is hij erg handig voor de beginnende nail arters!

Heb/wil jij nail art pennen?
xoxo Anne

Geen opmerkingen: