zondag 17 juli 2011

Holy crack!

Je kunt het een shatter, crackle nagellak of zoals ik crack nagellak noemen. Misschien is het bij meerdere van julllie al bekend maar toch even een kort review. Ik heb meerdere crack lakjes: 2 van China glace, 1 Essence, 1 OPI en 1 BeYu (Waar deze vandaan komt weet ik eerlijk gezegt niet, want mijn zus heeft 'm gekocht).


Hoe het precies werkt moet je eerlijk gezegt niet aan mij vragen, maar wat is wel kan vertellen is hoe je het moet gebruiken en dat zal ik nu gaan doen:
Stap1: Breng een base coat aan.
Stap2: Breng een leuk kleurtje aan dat matcht met de kleur van je crack nagellak.
Stap3: Als het kleurtje droog is breng je de crack nagellak aan.
Stap 4: Breng een topcoat aan.
Stap5: Show it!

Op deze foto heb ik gebruik gemaakt van: 250 I Sea You! van Catrice en de crack is van Essence.
Natuurlijk kun je jouw crack nagels nog leuker maken met verschillende onderlagen zoals als hier onder is gedaan:
Over deze nail art zal ik binnekort nog een leuk bericht maken.

xoxo Anne

2 opmerkingen:

Anoniem zei

die 1e vind ik erg lelijk!
maar die 2e! i love it!

Anoniem zei

die crack van BeYu is van Douglas' hihi,
Xtrouwens, super leuk!