zondag 17 juli 2011

Vakantie'11!


Ik heb even een mededeling! Ik ga namelijk net als vele mensen op vakantie deze zomer. Maandag 18 Juli (morgen dus) vlieg ik met een vriendin van mij naar Spanje. Ik heb hier echt superveel zin in, maar dat betekent wel dat ik 2 weken niet actief ben op glamgloss! Natuurlijk zal Anne mijn taken overnemen in de tijd dat ik weg ben, dus ze zal haar handjes moeten laten wapperen, haha!


Misschien ga je tussendoor van mij op glamgloss nog een update zien als ik daar een laptop en tijd voor weet te vinden, haha! Niets beautygerelateerd dan, maar een kleine update over hoe het is in Spanje. Ik beloof niets maar ik ga m'n best doen. Ik heb een paar artikels voorgeschreven, maar 2 weken lang komen er dus veelal artikels van Anne. Ze zal jullie niet vervelen daar ben ik zeker van!

Tot over 2 weken, hopelijk iets bruiner en helemaal klaar om weer verder te gaan met glamgloss!

See you next time,

Pleun

6 opmerkingen:

romana zei

Owmygodddd!
waAAr gA jIj iN spayn?
iK ga dAar oOk heEeeEeeen.
mIsSChIEn kuNnEn wE meEtEn?
iK luve ya!
jIj bint zO cuwwl.

amy zei

o gosh,
leer is typen romana,
HOE oud ben je ?! o_o

romana zei

Ik bin 15 jAar oUd.
ik tYp cuwlll.
LeeR jIj mAar is TyPuhh.

tante leen zei

dames maak nou geen ruzie!

Lisa zei

ik ben het helemaal met tante leen eens!
die jeugd van tegenwoordig waar gaat t heen!

Anoniem zei

Wat is er interessant aan om te weten hoe jij het op vakantie hebt ? :S Daar gaat deze hele site toch niet over.. echt super raar
x us