zaterdag 23 juli 2011

Ik ga op reis en neem mee...

Mijn nagellak natuurlijk! Ik heb wel eens dat ik ergens heen ga en dat ik op dat moment mijn nagellak en nail art spullen wil mee nemen, maar dat was dan makkelijker gezegd dan gedaan. Een paar dagen geleden heb ik daar de oplossing voor gekocht: een nagelkoffer!




Mijn goedkoopste aankoop was het niet (€40), maar voor wat hoort wat! Zoals als jullie kunnen zien kan er veel in en is het ook ideaal om mijn nail art spullen mee te nemen!

Ik heb de koffer gekocht bij Florence in Wijchen. Deze winkel heeft maar 1 locatie, dus als er mensen in de koffer of misschien wel andere leuke dingen geïnteresseerd zijn kun je ook naar deze site gaan en bestellen! Tot nu toe heb ik al veel plezier gehad van deze koffer en ook andere mensen hebben die plezier gehad, omdat ik op deze manier bij hen de nagels kan doen en hoeven zij daarvoor niet speciaal naar mij toe te komen!

xoxo Anne

Geen opmerkingen: