maandag 11 juli 2011

It's a corall summer baby!

Turqouise kleuren zijn helemaal hot deze zomer op je nagels, en ik kan er zelf niet genoeg van krijgen! Toen ik dit lakje van Hello Kitty bij de H&M zag staan, twijfelde ik geen moment, die moest in mijn stash!


Corall summer is de naam van dit zomerse lakje. En kijk het flesje, ik vind het woord fierce hier op z'n plaats! De panterprint met hello kitty erop, i love it. Er zit 15 ml in het flesje, 15 ml van pure tourqouise godness!

Toen ik het lakje kocht verwachtte ik er niet heel veel van, gewoon normaal dacht ik. Maar boy was i wrong! Toen ik de nagelak op mijn nagel deed viel mijn mond open, zó goed gepigmenteerd. Met een laagje is het volledig dekkend maar ik als nagelperfectionist doe er toch natuurlijk 2 op, voor het perfecte effect. De nagellak lakt ook echt perfect, precies de goede substantie. Zie hieronder swatches.



Dus nog eens kort samengevat: Wauw, my new favourite!

Corall summer verkrijgbaar bij H&M 2,95.
Ben je ook al into de tourqouise colours?

See you next time,

Pleun

6 opmerkingen:

Anoniem zei

omg nagelperfectionist, je vind jezelf wel heel goed he.
'een nagelperfectionist'
pffft

Anoniem zei

ze is goed, beter dan jij in ieder geval.

Pleun zei

Met nagelperfectionist bedoel ik niet dat ik mezelf goed vind, maar dat ik het graag zo mooi mogelijk wil hebben. Bedankt voor je comment!

Anoniem zei

oke, jij ook bedankt voor je reactie op mijn bericht.

ik snap wel dat je het graag zo moooi mogelijk wilt!!!!

en anoniem, ik zeg toch niet dat ik het beter kan dan pleun.
pfffft

kylieeeee zei

KEI NICE COLLOR,
wauwiee!
ben hem meteen gaan halen na dit verhaaltjuh!
ik lees jullie blog elke dag HiHii !!!
ga er plzz mee door!

XxXxX --

Anoniem zei

dit is best wel voor neerds;s