zondag 10 juli 2011

Quick budget tip!

Dit móest ik even met jullie delen! Ik liep in de H&M rond en ging (ofcourse) even naar de make-upafdeling, toen ik daar deze bodysplashes zag staan voor deze prijs nam ik het gelijk mee.


Er zitten 4 bodysplashes in een verpakking, en dat maar voor €1,-!
De geuren zijn:
  • Paars - Sugar plum
  • Rood - Red berry
  • Roze - White Flower
  • Lichtroze - Sweet vanilla
De namen zeggen natuurlijk al waar de bodysplashes naar ruiken. Red berry is mijn favoriet, het is een zoete geur en heerlijk zomers. White flower is niet mijn geur, ik vind dit akelig ruiken maar dit is persoonlijk. Sweet vanilla en Sugar plum zijn gewoon oké, niet heel lekker niet vies.

Ik denk dat het inmiddels wel duidelijk is dat ik van leuke budget aanbiedingen houd, dus voor 1,- ben ik superblij met deze splashes! Ze heerlijk vervrissend dus lekker voor in de zomer! De geur vervaagt wel snel, maar het zijn bodysplashes dus je moet ook niet verwachten dat het de hele dag blijft zitten. Ik wou dit even snel met jullie delen, dus ren naar de H&M om deze splashes nog te halen want ze zijn afgeprijsd!

Bodysplashes 1,- verkrijgbaar bij H&M.

See you next time,

Pleun

4 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi hoi!

er staaat een foutje in; die zou je wel moeten weten als 14-jarige eigenlijk ;) 2VWO las ik...
mmmm.. beetje jammer
maar er staat; vervrissend, en dat moet ofcourse verfrissend zijn!

daaaaaaaaag

ohja, ben jij misschien diegene van youtube die allemaal nailart-filmpjes erop zet, & dan als laatste steeds zegt: see you next time!
of heb je dat van diegene nagedaan ofzo?

Anoniem zei

@ anoniem

vind ik ook..
wel een beetje a stupid fout.
tip:
daar moet je wel beter op letten volgende keer ;)

Anoniem zei

O MY GOD, ik zag het ook, domm, eignlijk is de hele zin fout!;O want er staat ZE heerlijk verVrissend dus lekker voor de zomer! ik denk dat het moet zijn, zO heerlijk verFrissend dus lekker voor de zomer! nou, ik ben 11 jaar, en dat ik de fouten van iemand zie dat 14 is en op het vwo zit, dat is not cool!
doei.
P.S. hopelijk heb je er iets van geleerd!?

Anoniem zei

waar letten jullie op? jullie zoeken wel alles om haar af te kraken, of wat?