woensdag 13 juli 2011

Movie mania!

Laatst heb ik de films Love and other drugs en Angus, thongs and perfect snogging bekeken. En wauw wat waren dit geweldige films, ik móest er gewoon even een artikeltje aan weiden! Ik denk dat Movie mania een deel is wat maandelijks terug gaat komen, wanneer ik weer nieuwe leuke films heb gezien.







We beginnen met angus, thongs and perfect snogging.


Ik heb deze film samen met mijn zus gekeken, ze had de film al wel eens gezien maar vond 'm zo leuk dat ik 'm ook moest zien! De film gaat over een meisje (op de voorkant te zien) die verliefd wordt op een jongen die nieuw is op haar school. Ik hoor je denken, just another lovestory. Maar nee! Dit is anders. In de film wordt ze bijvoorbeeld ontgroend door een jongen die hier een soort van bedrijf in heeft, en hij wordt verliefd op haar. Ze gaat uit met een andere jongen om de jongen waar ze verliefd op is jaloers te maken, maar die wordt verliefd op haar.
Haar leven begint als een hel en eindigt helemaal geweldig. Op de site van de film zelf wordt de film vergeleken als een britse versie van mean girls, ik zie de vergelijking wel maar dit is niet dat verhaal! De film is dus brits, ik hou zo van dat accent! En het zusje van het meisje (Georgia) is zoooo cute!


Ik vind het echt een superleuke, grappige, mooie en gewoon feelgood-movie! Zeker de moeite waard om eens een keer te kijken!


Love and other drugs
Love and other drugs gaat over Maggie Murdock (Anne hathaway) en Jamie Randall (Jake Gyllenhaal). Jamie probeert medicijnen te verkopen wanneer hij Maggie tegenkom. Maggie lijdt aan Parkinson, en lijkt bindingsangst te hebben. Eerst zijn ze allen seksmaatjes, een heel grappig stukje is als ze naakt in haar jas binnen komt en de jas laat vallen terwijl Jamies broer op de bank ligt. Maar daarna wordt het meer, Jamie zegt voor de eerste keer in zijn leven de woorden 'i love you' tegen Maggie. Meer ga ik niet verklappen dan moet je de film zelf maar kijken!


Love and other drugs is echt een mooie film, Anne Hathaway en Jake Gyllenhaal spelen de rollen fantastisch. De film is aangrijpend, grappig, oversekst (sorry ik móest het erbij zetten) en gewoon heel mooi! Een film die je gezien moet hebben!


Beide films zijn dus zeker het kijken waard. Als je zin hebt in een grappige film moet je voor angus, thongs and perfect snogging gaan. Wil je een grappige film maar wel met een boodschap en toch aangrijpend ga voor Love and other drugs.


See you next time,


Pleun

Geen opmerkingen: