donderdag 14 juli 2011

NOTD; Pink splatter!

Vandaag laat ik jullie een nails of the day zien! Ik doe mijn nagels heel vaak opnieuw maar zal niet altijd een NOTD maken want anders is dat alles wat jullie van mij krijgen te lezen, haha! Maar vandaag dus wel, en wel een pink splatter nail art!





Dit zijn ze dan, mijn pink splatter nails. Ik zag gele splatter nails op een site staan toen ik nail art aan het browsen was. Ik vond het er zo tof uitzien dat ik ze zelf wel móest maken! Ik heb voor roze en zwarte gekozen, de roze is heel neon roze. Ik heb ook besloten om het op een vinger om te draaien en daar roze als basis kleur te doen en zwart als splatters. De nagellak die ik heb gebruikt is de neon roze van safari en 21 Fabuless van essence.

Hieronder een filmpje over hoe je deze superleuke splatternails maakt!


Hier zijn verschillende kleuren gebruikt, ik heb daar niet voor gekozen. Ow en vind je dit te moeilijk, te veel werk of wil je net iets anders? Hieronder staat een andere nail art tutorial over splatternails op een andere manier.

Dit vind ik ook heel schattig staan, haha!

Wat vinden jullie van splatter nail art? Niet jou smaak, of helemaal geweldig?

See you next time,

Pleun

2 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk idee, alleen n beetje ongelijkheid tussen de lengte van je eigen nagels.. verder leuk idee!

Nicole zei

Ik vind het erg leuk! Ik zie het wel vaker.