woensdag 20 juli 2011

Movin' music

Naast mijn maandelijkse filmartikel ga ik nou ook movin’ music een vast artikeltje maken. Ik laat hier mijn favoriete muziek van het moment horen, die constant opstaan en die in mijn favorietenlijst op youtube staan. Ik wordt vrolijk van deze liedjes, of ik vind ze gewoon mooi. Benieuwd? Lees dan snel verder…

Maroon 5 ft. Christina Aguilera - Moves like jagger

Ow, wat wordt ik toch blij van dit liedje! Gewoon zo vrolijk en een meezinger! Ik ga altijd helemaal los op dit liedje, gewoon lekker gek doen. Don’t Judge me, haha!


Weer zo’n lekker nummer. Het begin is zo leuk om mee te zingen en bij het refrein kan je keihard meeschreeuwen! Natasha Bedingfield maakt met deze 2 liedjes haar comeback, in my opinion.

Open happiness - Cee lo Green, Patrick Stump, Brendon Urie, Travis Mccoy and Janelle Monae (Studio session)



Niet zo’n nieuw liedje, maar ow wat wordt ik hier blij van! Toen ik het liedje altijd bij de Coca Cola reclame hoorde, mocht niemand iets zeggen ik moest het horen. Toen heb ik het hele liedje opgezocht en happiness it is! Ik vind deze clip het leukst, er is ook een officiele clip maar ik vind de studio Session leuker! Ow, en mag ik even zeggen dat Brendon Urie er hier zooooo cute uitziet! Als je verdrietig bent, zing dit liedje mee en your smiling so hard your mouth look like a capital U! (i qoute haha)  



Dit waren de liedjes voor deze keer, niet zoveel maar het zijn een paar goede!
Naar welke muziek luister jij op ’t moment?

See you next time,

Pleun




Simple plan ft. Natasha Bedingfield - Jetlag




Dit vind ik gewoon een heel lekker nummer. De boodschap is mooi, en gewoon lekker rocken op dit liedje. De tekst vind ik erg mooi, en hoe Pierre Bouvier (de leadzanger van Simple Plan) en Natasha Bedingfield het zingen is gewoon perfect!


Natasha Bedingfield- Pocket full of sunshine



Geen opmerkingen: