maandag 18 juli 2011

Nail art-battle : Games, the results!

The battle has begon! Het is zover, de nail arts zijn af! We laten jullie ze hieronder zien met een korte uitleg.




































Pleuns nail art
Toen ik het thema games hoorde dacht ik eerst, balen! Maar toen ik er verder over na ging denken en inspiratie op ging doen kwam er een heel leuk idee uit! Ik heb mijn nailart over pacman gemaakt! Je weet wel, dat gele wezentje die witte bolletjes eet en achterna wordt gezeten door monstertjes, haha.

Op deze nailart heb ik mijn nail art geïnspireerd. Het roze monstertje en de pacman, al moet ik zeggen dat die van mij er vrij anders uitziet!




Dit is 'm dan! Mijn nail art. Op mijn duim heb ik met snow motion pacman geschreven, op een zwarte achtergrond Fabuless van Essence. Een roze monstertje (sweet for my sweets) neemt zijn plaats op mijn wijsvinger, die de gele meisjes-pacman die met mellow yellow gemaakt is, (watch the bow!) achtervolgd. Daarna zie je het parcour met blue cara ciao gemaakt, die de meisjes-pacman gaat volgen om de stipjes op te eten!


Gebruikte nail art-equipment

  • 2 dottingtools
  • 1 nail art-pencil
  • 1 fimo-bow
  • 1 pincet
  • nagellak
Alle figuurtjes zijn met de pencil gemaakt, de stipjes met de dottingtools.


Ik vind dat de nail art best wel goed gelukt is! Ik ben tevreden met het resultaat, en come on? Dat strikje is toch gewoon té cute? Dus dit was mijn nail art, nu gaan we door met anne's kunstwerkje!


Anne's nail art

Na een lange tijd denken over de meeste algemene game's dacht ik plotseling aan tetris. Een simpel spelletjes waarbij je probeert om met verschillende blokjes zoveel mogelijke rijen te maken. Ik dacht dat het wel een beetje makkelijk zal zijn voor een leuke nail art, maar ik kon op niets anders komen. Dus ik ging maar aan de slag en probeerde er wat leuks van te maken. Mijn nail art is geinspireerd op deze foto:


















Het eind resultaat hebben jullie bovenin al kunnen zien, maar hier komt die nog een keer:













Omdat je de duim hier niet volledig kunt zien heb ik hier nog een apparte foto van de duim:











De spullen die ik heb gebruikt zijn:
- Zwarte nagellak van Hema
- Witte nagellak van de Etos
- Groene nagellak van Essence (39 Lime up!)
- Gele nagellak van Essence (51 Mellow Yellow)
- Oranje nagellak van Essence (22 What do u think?)
- Roze nagellak van H&M ( It's Genious)
- Rode nagellak van Miss Sporty
- Donkerblauwe nagellak van Miss Sporty
- Zwarte nail art pen van de Claire's
- Matte nagellak van Essence
- Een kwastje dat ik bij een verfwinkel in ons dorp heb gekocht











Alles is bij mij met het kwastje gemaakt, maar alleen de stipjes op mijn duim heb ik gezet met mijn nail art pen.
Ik weet dat dit niet mijn aller beste nail art is maar ik heb mijn best gedaan.

De komende maand kun je stemmen op de poll op de startpagina. Vind je die van Pleun mooier, klik dan op Pleun, vind je die van Anne mooier dan klik je op Anne! Na ongeveer 4 weken sluit de poll en de uitslag wordt bekend gemaakt gelijk met het volgende thema!


Veel succes met stemmen!


See you next time, Pleun♥
xoxo Anne

7 opmerkingen:

Anoniem zei

goooo pleuun.

Anoniem zei

goooo annee.

Anoniem zei

Ik vind die van pleun leuker!

Anoniem zei

ik vind die van pleun iets mooier gelukt, maar die van anne veeeeeeeel origineler!!!

Anoniem zei

Ik vind die van anne leuker!

Anoniem zei

@anoniem
ik (anoniem) ben het daar helemaal mee eens! :D"
dus ik stem voor anne ;)

Anoniem zei

Ik vind die van pleun veel leuker die van anne is zo slordig