maandag 8 augustus 2011

Battle: The cracking battle

Je zou denken, say whuut? Toen je de titel zag, maar het artikel van vandaag gaat over een battle. Nee, niet de nailart battle (je kan nog steeds stemmen!>>), maar een battle tussen 2 cracknagellakjes. Lina tegen BarryM. Benieuwd wie deze crackingbattle wint? Lees verder...







Let the battle begin!
BarryM, een bekend nagellakmerk in tegenstelling tot Lina. Ik heb de cracknagellak in 2 kleuren, wit en zwart. De lina nagellak heb ik alleen in zwart. Ik heb de nagellak van Lina zelf gekocht, ik was er zo blij mee toen hij eindelijk bij mij in de brievenbus lag! De 2 barryM-lakjes heb ik van mijn zus gekregen. Hieronder volgen swatches.


Ik heb eerst 2 nepnagels met deze roze kleur van Catrice (Sweets for my sweets) gelakt.

Je denkt nu vast hetzelfde als ik. Wat een slechte cracknagellak is die rechter. En het is waar, ik ben er niet tevreden mee. Ik zal verklappen dat de linker van BarryM is en de rechter van Lina is. Do i need to say more? Ik ben super tevreden met de nagellak van BarryM maar Lina is een grote tegenvaller en vooral voor die prijs. Hij lakt erg stroperig en is gewoon niet goed. De lak van BarryM lakt goed, en het heeft een goede substantie. Daarbij wil ik even duidelijk maken dat het effect op de linker nagel, binnen 20 seconden was. En het effect op de rechter in minstens 5 minuten of meer!

Het lijkt me duidelijk, de winnaar van deze battle is BarryM!

BarryM: €4,-
Lina: €7,49

See you next time,

Pleun.<3

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Komen er nog andere berichten die niet over nagellak gaan?
xx

Pleun zei

@anoniem, jahoor! Ik schrijf veel over nagellak, omdat ik daar veel mee bezig ben. Maar er komt nog een haul aan en vele andere dingen!

Anoniem zei

waar haal je barryM? ik heb er ook 1 en die is precies zoals die rechter --'

Pleun zei

@Anoniem, ik weet niet precies waar je BarryM kan halen. Maar online natuurlijk, en o.a. in Den Haag. Google anders even op BarryMverkooppunten!