dinsdag 9 augustus 2011

Review: Replay Jeans Spirit

Een tijdje geleden was ik weer opzoek naar een nieuw luchtje. Bij de parfumerie vroegen ze wat ik wilde. Ik zei dat ik een fris luchtje wilde en één van de parfums die ze me lieten ruiken was Jeans Spirit van Replay en ik had 'm meteen gekocht!


De prijs weet ik eerlijk gezegd niet meer, maar ik kan jullie wel vertellen dat ik 'm heerlijk vind ruiken, maar je moet er van houden! Een minpuntje is dat die niet heel lang blijft hangen. Gisteren had ik 'm rond 20:30 opgedaan maar rond 22:30 rook je 'm al bijna niet meer. Bij mijn andere parfums is dat wel het geval en ruik ik 'm van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat. Toch vind ik deze parfum een echte aanrader! Flesje is niet zo bijzonder, maar ik vind het wel iets hebben. En trouwens als je al een tijdje zit te denken over een cadeautje voor je vriendje of broer, ze verkopen deze parfum ook in een mannen versie! Wat trouwens nog wel een klein minpuntje is, als je de parfum wil op doen komt er redelijk wat uit dus let er op dat je 'm op een slimme manier op doet. ik doe meestal gewoon op één pols, dan wrijf ik beide polsen over elkaar en breng daarna met mijn polsen de parfum aan op mijn hals.

Hebben jullie deze parfum? Wat is jullie mening?


xoxo Anne

Geen opmerkingen: