maandag 15 augustus 2011

Beautygadget: Buffer vijl

Dit is een buffer vijl, een must-have voor de meiden die hun nagels het liefste als parels verzorgen! Deze vijl heeft 6 verschillenden delen die allemaal een andere structuur hebben. Met deze vijl kun je je nagels laten stralen en schitteren.



Met stap 1 maak je de nagels kort. Met stap 2 vijl je ze in vorm. Als je stap 3 gebruikt dan maak je je nagels weer helemaal egaal, dus geen last meer van ribbeltjes en kuiltjes. Wil je je nagels even schoon maken dan gebruik je stap 4. Met stap 5 kan je de nagels glad maken. En als finishing touch polijst je jouw nagels met stap 6. Heb je stap 6 gehad? Dan ben je klaar om de wereld jouw nagels te laten zien!

Ik zelf gebruik eerlijk gezegd alleen de stappen vanaf stap 3. Voor het vormen van mijn nagels gebruik in een andere vijl, omdat deze vijl nogal dik is en ik dat niet erg prettig vind werken. Deze nagelvijl is van Essence. Ik heb 'm bij de Kruitvat gekocht voor €1,99. De prijs vind ik zelf nogal mee vallen.

Hebben jullie 'm al geprobeerd?


xoxo Anne

1 opmerking:

Anoniem zei

ik zelf heb 'm nog niet geprobeerd maar een vriendin van me had 'm gekocht tijdens een dagje shoppen en ze probeerde 'm in de bus uit en na alle stappen zag je dat ze er heel mooie nagels van kreeg (;

xoxo