zondag 14 augustus 2011

Kamer make-over!

Ik zat al een tijdje te denken aan een nieuwe kamer, rustiger. Mijn kamer was knaloranje. Begrijp me niet verkeerd, ik was superblij met mijn kamer! Maar toch wilde ik graag iets anders. Dus toen mijn ouders een kamer make-over hadden gedaan toen ik weg was, begon het weer te kriebelen. En de kleur van mijn ouders kamer was precies wat ik wilde! Dus naar heeel lief kijken na mijn papa, was het zover!


Dus mijn doel was, meer rust. Ik ging voor de kleuren zwart, taupe en wit.
Hieronder staan foto's van voor en na, de eerste rij is voor.

voor                     na
Hieronder nog wat random foto's!


Ik ben echt SUPER blij met mijn nieuwe kamer. Veel meer rust en stijl, ik vind het super. En vooral de paspop vind ik echt supermooi, ik ben helemaal blij haha!

Als je vragen hebt van waar ik iets heb gekocht, stel ze hieronder!

See you next time,

Pleun<3

3 opmerkingen:

Sanne zei

'tis mooi geworden zussie!
xxxx

Anoniem zei

waar heb je die paspop gehaald? ik vind 'm zoooo leuk!

Pleun zei

@Anoniem, de paspop heb ik van woonwereld (zoiets heet de winkel)! De winkel zit heel dicht bij de Ikea in Duiven in de buurt!En trouwens hij was ook nog in de aanbieding!