dinsdag 2 augustus 2011

GET SPANISH!

Zoals vele van jullie weten, kom ik net terug van een vakantie uit Spanje met mijn vriendin Monique. Toen ik het 'hot tamales' filmpje zag van Mascha (klik) en Cynthia (klik), bracht het mij op een idee. Monique was gelijk enthousiast, na de klik zie je het eindresultaat!


Monique en ik hebben dus overal in Spanje gedanst, en er een filmpje van gemaakt onder het nummer 'Get Spanish' van de jeugd van tegenwoordig! Wij vinden het zelf heel grappig geworden, en ik snap dat als je ons niet kent het misschien apart vind, maar het is vooral voor de plezier haha!



Hierboven zie je dus het eindresultaat. De vrouw die tussendoor komt is de moeder van monique, haha! Nogmaals, wij vonden het vooral grappig om te doen en ik snap dat je (als je ons niet kent) er misschien geen bal aan vind.

Het idee is dus van http://www.beautygloss.nl/ en http://www.misslipgloss.nl/.
See you next time,

Pleun♥

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ik vind het echt geniaal.

Anoniem zei

superleuk!