woensdag 3 augustus 2011

Review: Special effect! toppers

Essence kwam met een nieuwe lijn bestaand uit 6 verschillende producten, van die 6 heb ik er 3. Ik heb 01 It's purplicious, 02 Circus confetti en 03 Hello holo. De naam It's purplicious verklapt al dat dat deze nagellak paars is. Circus confetti is ook een zeer toepasselijke naam aangezien deze nagellak vol zit met glitters in alle kleuren van de regenboog en verschillende vormen hebben. De naam Hello holo snap ik op zich nog wel aangezien hij wel iets holografisch heeft, maar zelf zou ik voor een andere naam kiezen iets met Glittertastic deze nagellak is namelijk een en al glitter. Wat ik zelf erg gaaf vind bij deze nagellak ik zoveel laagjes aanbrengen zodat je er niet meer doorheen kunt kijken en als finishing touch een matte top coat aanbreng. Na de klik mijn mening over de nagellakjes en wat leuke ideeën om deze lakjes te laten stralen op je nagels!
01                   02                  03

Okee, laten we bij nummer 1 beginnen.
01 It's purplicious: Paars is echt een geweldige kleur, ik snap dus wel waarop ze deze kleur hebben gekozen.Deze lak bestaat uit vierkanten en kleine glitters. De kleine glitters zitten zo op je nagels, maar om vele vierkantjes op je nagel te krijgen moet je meerdere laagjes aanbrengen. Dat je meerdere laagjes moet aanbrengen om naar mijn idee mooie glinsterende nagels te krijgen vind ik eigenlijk wel een min puntje, maar dat soort kleine dingetjes komen wel vaker voor bij glitterlakjes. Een leuke manier om deze nagellak te combineren is om eerst gebruik te maken van Just Berried van Catrice en daarna deze special effect! topper aan brengen! Deze combi heb ik van PinkyPolish gehaald, alleen heeft zij gebruik gemaakt van Troy uit de nail art twin lijn van Essence.

02 Circus confetti: Ik ben echt helemaal weg van deze nagellak. Je kunt deze eigenlijk wel met alle kleurtjes combineren, want in deze glitters zitten al bijna alle kleuren. Omdat die zo gemakkelijk te combineren is, is dit zeker te weten een aanrader! Als je een kleurtje op hebt, maar je wilt er die extra touch aan toevoegen, dan pak je gewoon dit lakje, brengt 'm aan en klaar is kees! Dus ren naar de winkel en verover dit lakje, want in mijn geval werd elke keer het laatste lakje voor mijn neus verkocht!

03 Hello holo: Zoals ik bovenin al had aangegeven is ook dit lakjes geweldig te gebruiken. Persoonlijk vind ik 'm niet heel erg leuk om 'm over een kleurtje heen te doen aangezien dit lakje nogal veel glitter bevat. Wat ik nog niet heb uitgeprobeerd, maar mij wel heel gaaf lijkt is om van dit lakje wat laagjes aantebrengen en er daarna van een felle kleur een glitter/fimo erop te plakken. Op die manier geef je'm toch nog wat extra's! Verder ben ik echt mega positief over dit lakje. Hij niet heel snel, maar ook niet erg langzaam. hij geeft veel glitters in een laagje, maar ook niet zo mega veel! Ook dit lakje is dus echt een aanrader!

Ik denk dat ik in deze dagen ook 04, 05 en 06 te gaan kopen en ook die zal ik dan gaan reviewen. Al vast een voorproefje of andere Essence spullen bekijken? ga dan naar http://www.essence.eu/!
ps. de lakjes zijn verkrijgbaar bij de Kruivatten met een extra Essence schap voor maar €1,79!

xoxo Anne

Geen opmerkingen: