woensdag 24 augustus 2011

Heat rush


Zoals jullie al in de shoplog van een ongeveer een week geleden konden zien heb ik bij de Kruidvat Beyoncés Heat rush parfum gekocht. Na de parfum een week getest te hebben komen we nu op dit prachtige luchtje terug!

 Laten we beginnen met het vooropstellen dat ik fan ben van miss. Beyoncé! Het is niet dat ik 50 posters op mijn kamer heb hangen en al haar albums heb, maar ik kan mezelf toch wel een fan noemen. Ik weet al haar grote liedjes wel uit mijn hoofd. Zoals de laatste hit 'Best thing i never had', ik krijg altijd weer kippenvel als ik het hoor. Ik vind Beyoncé een inspirerend persoon, superzangeres- en danseres! Ik heb ook haar minidocumentaire 'year of 4' meerdere keren gezien, ik vind het gewoon super om te zien hoe zei zich staande houd en hoe positief ze over alles is. Als je 'm nog niet gezien hebt, zeker waard om 'm even te kijken! Zoals ik haar zie is Beyoncé een prachtige sterke vrouw. Maar laten we nu maar overgaan naar het geurtje!
Beyoncés nieuwe album 4




Ik begin maar met het flesje zelf, wauw! Ik ben echt helemaal verliefd op het flesje. Super elegant, mooie kleuren en hij glinstert zo mooi! Echt een pareltje op mijn schap. Het flesje is bijna hetzelfde als 'heat' van Beyoncé, alleen dan is de onderkant lichter dus meer zomers. De heat verpakking is rood aan de onderkant en van heat rush oranje. Op de dop staat een B (van Beyoncé ofcourse), daaronder staat aan een kant heat en aan de andere kant Beyoncé. Ik word ook helemaal gek als mensen het flesje aanraken, ik roep altijd ''VOORZICHTIG''! Haha, ik vind het flesje gewoon zo mooi!




Beyoncé zegt over haar geur:
Ik hoop dat alle vrouwen van elke leeftijd van deze geur zullen houden, want het is jong en fris.
Ik kan de geuren zelf echt niet herkennen dus ik heb het even opgezocht en heb dit gevonden:
Eerste noten van Heat Rush begint de compositie met passievrucht sorbet, bloedsinaasappel en Braziliaanse kers. Zijn hart bloeit met gele tijger orchidee, mango bloesem en oranje hibiscus, terwijl een warme basis sluit met teak hout, honing amber en musk Rio zonsondergang.
Of in normaal nederlands:
Topnoten: passievrucht, bloedsinaasappel en Braziliaanse kers.
Hartnoten: tijgerorchidee, mangobloesem en oranje hibiscus.
Basisnoten: teakhout, honing, amber en een vleugje muskus.


Ik vind de geur echt superlekker! Hij is inderdaad lekker fris en jong. Het blijft ook erg goed hangen, ik heb het geurtje 's ochtends opgedaan en 's avonds rook ik 'm nog! Ik ben zoals je misschien al wel in de gaten had, super enthousiast over dit geurtje! Ik gebruik m dan ook alleen bij speciale gelegenheden omdat ik niet wil dat hij snel op gaat, haha!



Er is ook nog een showergel en body cream van de geur, die zijn beide €12,50.

Heat rush, verkrijgbaar bij drogist. 30 ml, €26,-. Er is ook nog een grotere en kleinere flacon, een van 50 ml €36,- en een van 15 ml van €15,-. Nog even op een rijtje:

Heat rush 15 ML €16.00
Heat rush 30 ML €26.00
Heat rush 50 ML €36.00
Showergel 200 ML € 12.50
Body Cream 200 ML € 12.50


Sorry voor dit uitgebreide artikel, ik wou gewoon graag aandacht aan dit artikel besteden omdat ik er zo enthousiast over ben! Ik heb foto's gebruikt die niet zelf zijn gemaakt, dit doe ik normaal niet. Dit komt doordat ik het heel moeilijk vond om dit flesje mooi te fotograferen. Ik wou wel laten zien hoe mooi het flesje zelf was dus daarom heb ik die gebruikt.

See you next time,

Pleun<3

Geen opmerkingen: