dinsdag 23 augustus 2011

Mooie witte vrije randen

Laat ik eerts uitleggen, voor de mensen die het niet weten, wat de vrije rand is! He tis makkelijk uitteleggen, de vrije rand is namelijk de 'witte' rand van je nagel. Alleen is deze rand niet bij iedereen even wit. Ik bedoel neem nou de afbeelding hier naast. Als ik aan 10 mensen op straat vraag (mensen zonder iets van nagellak) of ik hun nagels mag zien, dan krijg ik waarschijnlijk niet 10 handen te zien met perfect witte vrije randen. Ik heb een tip om toch in de buurt te komen van die mooie witte vrije rand!


Ik ben dit filmpje ooit tegen gekomen, maar toen ik 'm laatst nog een keer zocht kon ik 'm niet meer vinden. Toch heb ik 'm laatst weer gevonden. In het filmpje zie je al meteen wat verschil.


Zelf doen ik meestal even snel wat tandpasta op een nagelborsteltje en boen dan even over mijn nagels, ook dat geeft naar mjn mening wat verschil.

Heb jij witte vrije ranaden van jezelf?

xoxo Anne


















3 opmerkingen:

Anoniem zei

wow dat filmpje is echt geweldig, ga ik echt nadoen!

Anoniem zei

wow idd! <3

Cynthiiaa zei

Wauw, je ziet echt wel verschil!