zondag 28 augustus 2011

Lady Gaga's You and I make-up looks

Het is weer zover, lady Gaga heeft weer een nieuw liedje met een schokkende clip! Ik ga de looks uit de clip bespreken, en nog wat over de clip zelf. Lady Gaga heeft natuurlijk altijd shokking outfits aan, maar soms heb ik het gevoel dat ze het te hard probeert. Hoewel in deze clip ik stiekem een ding wel heel erg leuk vind, lady Gaga als man!




Het liedje zelf vind ik best wel leuk, maar heel anders dan wat we van Gaga gewend zijn! In dit liedje zit veel meer soul dan in haar andere liedjes. Ik ga niet álle looks bespreken, alleen die het meeste voorkomen in de clip!

Dit is Gaga's eerste look in de clip. In het eerste deel van de clip heeft ze een grote zonnebril op, wat zowat haar hele gezicht bedekt. Als je naar haar lippen kijkt zie je dat ze met rode lipliner zijn omlijnd, en de binnenkant helemaal nude is. Haar wenkbrauwen lijken gebleekt. De oogschaduwlook is echt supermooi, shimmer bruin met wat wit in de binnenste ooghoek. Ze heeft helemaal geen mascara op, en de oogschaduw is iets boven de crease aangebracht. Wat ze onder haar mond heeft is nog steeds een raadsel voor mij...


Bij de 2e look is haar gezicht heel nude gehouden. Haar lippen hebben een lichte oranje tint, haar ogen zijn helemaal nude en haar wenkbrauwen licht geshaped. Haar haren zijn superlang, stijl en blond hier!




Dan de 3e en mijn favoriete look. Nouja, look kan je het niet noemen eigelijk. Lady Gaga als man! Met een elvis-hairdo, een sigaret in haar had en zwaar aangezette wenkbrauwen. Ow en dat zwarte onder haar ogen maar het helemaal af! Gaga you're crazy!


Als eerste even een leuk feitje over de jurk die ze aanheeft, de designer van deze jurk is namelijk de nederlandse Jan taminiau! Verder over de make-uplook. Ze heeft een zwarte moedervlek op haar wang gezet (obvious). En wauw, de mua is flink tekeer gegaan met de eyeliner! Met een wing van onder en boven tot in de binenste ooghoek. De lippen vrij nude gehouden en er zit best wel wat bronzer op haar wang! Haar wenkbrauwen zijn helemaal pikzwart gemaakt en ver doorgetrokken. Vanuit de andere hoek zie je dat haar andere oog weer anders is opgemaakt, ook veel met zwarte eyeliner, en haar wenkbrauw tot de helft opgevuld met zwart.

Dat was 'm dan! Vinden jullie dit soort berichten leuk of zien jullie liever wat anders?

See you next time,

Pleun<3

2 opmerkingen:

Pretty Beauty Land zei

ik vind de looks niet zo mooi. Niet echt lady gaga. De nude look vind ik het mooist

Cynthiiaa zei

Ze is mooi als vrouw, maar ook mooi als man!