maandag 29 augustus 2011

My look


Omdat ik klein ben voor mijn leeftijd (ik ben 14 en ben 1,51 meter) is het lastig om kleding te kopen . Ik moet namelijk nog vaak bij de kinderafdeling van de H&M kleding kopen en pas soms wel een iets van maatje 34, maar het valt dan wel groot. Omdat ik dus vaak bij de kinderafdeling moet kijken wordt het een beetje lastig als ik een Outfit of the day doe, want meestal heb ik dus iets aan van de kinderafdeling en dat is dus niet iets want andere meiden rond de 14 allemaal passen. Toch wil ik jullie graag mijn stijl laten zien en laten ze daar nou de oplossing voor hebben op de H&M site, namelijk de paskamer! Ik heb 2 outfits samengesteld waar in ik mijn stijl kan laten zien. benieuwd? lees dan verder!

Ik heb sowieso 2 stijlen. Eén daarvan is mijjn spijkerbroek, sneakers en een leuk shirtje stijl. Het shirtje van deze outfit ga ik waarschijnlijk binnekort bestellen, want ik heb al eerder zo'n shirt gekocht en die pasten. De schoenen van deze outfit wil ik eigenlijk héél graag hebben, maar ook mijn voeten zijn klein. Ik moet wel zeggen dat ik de zomer in ben gegaan met maatje 34 en ondertussen 35/36 heb bereikt dus het schiet op. De schoenen verkopen ze wel in maat 36 , maar ze vallen normaal uit dus dan zijn ze toch nog te groot.

Mijn andere stijl is de jurkjes, bloementje en ballerina's stijl. Die jurk vind ik echt mega leuk en ik heb ook wel iets wat er op lijkt, maar deze vind ik veel leuker!. Bij dit jurkje heb ik simpele zwarte ballerina's zelf heb ik geen zwarte, maar ze staan zo leuk bij dit jurkje. Om de look helemaal af te maken heb ik er een kettinkje met een hartje bij gedaan om 'm gewoon nog dat ene extra's te geven!
Weten jullie misschien nog wat leuke webshops waar je dit soort dingen in kleinere maten kunt kopen, want als jullie die weten zou ik die héél graag willen weten.

xoxo Anne


1 opmerking:

Pretty Beauty Land zei

mijn stijl zijn echt jurkjes, rokjes, leggings met high heels! Love it!