dinsdag 30 augustus 2011

Nail art tutorial: Marble!

Vandaag heb ik een filmpje voor jullie! Ik heb een marble design gemaakt, en wou graag aan jullie laten zien hoe het moet! Na de klik zie je het filmpje, en de producten die ik gebruikt heb!




Ik hoop dat jullie het filmpje leuk vinden en het allemaal zelf uit gaan proberen!
De producten die ik gebruikt heb:
  • Marble nail art tool (uit de kwastenset van Mardymakeupshop)
  • Catrice, plum play with me
  • Essence, the one and only
  • Essence (?), is zelfde kleur als Wrapped around my finger van Catrice
  • Seche Vite top coat
  • Catrice top coat
  • tape
  • water
Dit was mijn eerste nail art filmpje, ik vind het superleuk om te maken maar vinden jullie dit ook leuk om te zien?

See you next time,

Pleun<3

5 opmerkingen:

Noelle zei

Leuk. Ik doe ook al een tijdje watermarbles en ik vind het superleuk om te doen alleen duurt het zo lang als je het echt netjes wilt doen :(

Anoniem zei

heel leuk filmpje! alleen hoe kan het dat je duimnagel veel langer is dan je andere nagels?

Pleun zei

@Anoniem Alle nagels behalve de duim waren afgebroken en ze zijn nou weer aangegroeid maar in die tijd is mijn duim ook doorgegroeid, eigelijk is mijn duim altijd langer dan mijn andere nagels, haha! Bedankt voor je comment!

Pretty Beauty Land zei

ik ga het ook eens proberen!

Cynthiiaa zei

Goed filmpje, leuk om te zien en het eindresultaat is gorgeous!