woensdag 31 augustus 2011

Herfst/winter trend: spikes en studs in je haren

Ik las op msn.com over deze nieuwe trend en was meteen erg nieuwsgierig. Deze trend houdt in dat je haarbanden of haarklemmen met studs of spikes in je haar doet. Zo kun je een ruige look creëren. Celebrity styliste Rachel Zoë, denkt dat dit de trend van deze herfst en winter wordt. De haarstukken zijn al te koop bij Maison Michel, Jennifer Behr en Topshop. Rachel Zoë zelf koopt de haarstukken zelf bij Maison Michel voor maar liefst $400!

Van de spikes ben ik absoluut geen fan! Ik zeg niet dat ik het lelijk vind, want ik vind het wel iets hebben, maar mij zal je er nooit mee zien rondlopen. Hier naast kun je de haarbanden versie van de spikes zien.





De haarbanden met studs vind ik wel erg leuk. Het heeft iets stoers en ik vind het zelf een stuk draagbaarder. Eerlijk gezegd wil ik deze nog wel toevoegen aan mijn haarbandencollectie. Vooral op de manier hoe die hieronder gedragen wordt vind ik erg leuk. Op die manier zal ik 'm het meest dragen als ik deze haarband zal hebben.
Wat vindt jij van deze trend?

xoxo Anne

1 opmerking:

Cynthiiaa zei

Ik vind het raar, een paar jaar geleden werden die dingen nog afgekeurd, still a no-no for me. :')