zaterdag 6 augustus 2011

NATOTD: Purple flower

Ten eerste: NATOTD, betekend nails and toes of the day haha. Geen idee of dit een echte afkorting is maar ik gebruik 'm toch want dat is wat dit is. Een nails and toes of the day. Ik heb me laten inspireren door een filmpje van een bekende nagelartiest op youtube, ze had een teennageldesign gemaakt en die heb ik gelijk op mijn tenen gemaakt. Maar toen dacht ik, waarom alleen op mijn tenen? Dus het design zat al snel op al mijn nagels. (Na de klik ook op mijn tenen).


Hieronder zie je ze dus, op mijn handen en tenen. Ik vind het design zelf erg chique staan, niet teveel poespas. Ik heb ook expres niet op elke vinger de bloem gedaan om het wat rustiger te houden. Ik ben erg tevreden met het resultaat, ik vind het er goed uitzien. Mijn moeder vond het ook erg mooi, haha! De paars is van Essence, 58 the one and only. De wit is van Catrice, Snow motion. De zwart van essence metallic lijn, en groen uit een setje (geen merk).


De bloemen maak je met een angled brush (schuin afgesneden, wordt ook voor eyeliner gebruikt), je dipt de ene kan in wit en de andere in paars. Snap je het nog niet? Hieronder het filmpje op de teennagels. Voor op de handen is er dus geen filmpje, dit heb ik zelf bedacht maar in principe is het hetzelfde als op de tenen.

See you next time,
Pleun<3


Geen opmerkingen: