vrijdag 19 augustus 2011

Project: My way of looking, part 2!

Het is al weer een weekje later en gaat nog steeds erg goed met mijn lenzen. Wel heb ik een paar keer gehad dat ik meerdere pogingen moest doen om mijn lenzen in te doen. Het uit doen gaat al wel een stuk beter! Nog een weekje en ik moet gaan beslissen of ik ze wil. Mijn keuze is niet veranderd sinds de vorige keer oftewel, ik neem ze. Maar dat ligt natuurlijk ook aan hoe de aankomende week verloopt.

Een erg groot bericht wordt dit trouwens niet, want er is niet veel veranderd sinds het vorige bericht. Wel heb ik soms dagen gehad dat ik een paar seconden een klein beetje wazig zag, maar daar stoor ik me niet aan. Het gaat dus nog prima. Ik zal het leuk vinden als mensen die ervaring hebben met brillen/lenzen hun mening zouden achterlaten bij de comments. Zo kan ik ook jullie + en - punten bekijken  en die meenemen in mijn besluit.

Als jouw sterkte ook in de min was, zou jij dan een bril, lenzen of beide nemen?

xoxo Anne

1 opmerking:

Lauradenkt zei

Ik heb beiden. En ik weet niet of je harde of zachte lenzen hebt, maar ik heb harde en in het begin duurde het echt eeuwen, voordat ik ze in had :P. Maar nu, vijf jaar later, duurt het maar een seconde ofzo.

Dus het is even wennen, maar het went snel :)