zaterdag 20 augustus 2011

Bestelling van MardyMakeupshop!

Ik heb een paar dagen geleden een bestelling gedaan bij mardymakeupshop, een nagellak -en makeupwinkel online. Ik ben zo blij met de spulletjes dat ik het even wou delen met jullie! Na de klik zie je wat ik allemaal heb gekocht...


Hierboven zie je mijn bestelling, ik heb een roze dottingtool besteld, een nail art penselenset en 2 nagellakwielen.

Ik ben het meest blij met de penselenset, ik wilde 'm al zo lang hebben! Ik ben superblij met de set, de kwasten zijn van goede kwaliteit. Voor maar 4,95!



Dan de 2 nagellakwielen, ik wilde deze ook al heel lang hebben. Gewoon om nail arts op uit te proberen!
 Nagellak wiel


En als laatste deze dottingtool. Dit zijn goede dottingtools, dit weet ik omdat dit  mijn 3e dottingtool van mardymakeupshop is haha!


Ik ben erg blij met de bestelling, het was (zoals altijd) goed verpakt, en kwam 2 dagen na betaling binnen. Ook krijg je altijd een vijltje erbij, en deze keer zaten er ook gratis nagelstickers bij! De webshop heet dus www.mardymakeupshop.nl

See you next time,

Pleun<3

3 opmerkingen:

Roos zei

ik ben jaloers! haha, ik wil al zo lang nagelwielen en nail-art kwasten, ik ga ook maar eens kijken op die site! :)

Pleun zei

@Roos haha zeker doen!

Anoniem zei

Leuke site, goede tips!