vrijdag 12 augustus 2011

Shoplog Spanje!

Daar is  'ie dan eindelijk, de shoplog van Spanje. Ik ben 2 weken op vakantie in Spanje geweest en heb daar ook wat leuke dingetjes gehaald, kijk je mee?



Ten eerste heb ik een superleuke tijd in Spanje gehad! En ik heb minder gekocht dan ik had verwacht maar hier laat ik het toch even zien.


Ik heb deze ring gekocht in 'de 2eurowinkel', teminste zo noemde Monique en ik het. Het was een winkeltje waar álles 2 euro was, alles! Nou daar moest ik natuurlijk even rond kijken, en ik kwam deze ring tegen. Ik twijfelde op het begin, maar ik vind 'm echt supermooi! Hij matcht bijna met al mijn outfits en staat erg chique. Hij is iets te groot, daarom heb ik aan de achterkant een plakbandje eromheen geplakt, dan past 'ie precies.



Deze uilenketting heb ik ook in de 2eurowinkel gekocht. De ketting is brons met mooie details. Ik houd van lange kettingen, net zoals deze! Dit is mijn 2e uilenketting, de andere is zilver en best wel anders. De ketting kan een basic outfit net iets specialer maken. Nogmaals, de ketting was 2 euro.




Dan als laatste deze sandalen(?). Deze heb ik gekocht bij een winkel in Platja d'Aro. Ik vond ze zo schattig, ik moest ze hebben. En de prijs maakte het alleen maar beter, 8 euro! Ik draag het lint om mijn benen, ik draai het er 2 keer omheen en maak dan aan een kant een strikje. Ik vind ze echt superleuk, maar ze lopen niet zo comfortabel haha! Dat komt doordat ze in die winkel maten hebben als s, m en l. Schoenmaten! Ik heb M, die paste het beste.

Dat was mijn shoplog van Spanje, als je nog vragen hebt stel ze maar in de commentsection hieronder!

See you next time,

Pleun<3


Geen opmerkingen: