donderdag 11 augustus 2011

Horrible bosses

Afgelopen maandag ben ik samen met mijn familie naar Horrible bosses geweest. Ik wil mijn mening over de film graag met jullie delen, maar eerst moeten jullie een beetje weten waar de film over gaat. Voor de mensen wie dat  nog niet weten : Het verhaal gaat over drie vrienden, Kurt, Dale en Nick, die alle drie een hekel hebben aan hun baas. Ze besluiten samen hun drie leidinggevenden te vermoorden. Dit is de cast van de film:
Jason Bateman als Nick Hendricks
Charlie Day als Dale Arbus
Jason Sudeikis als Kurt Buckman
Kevin Spacey als Dave Harken
Jennifer Aniston als Dr. Julia Harris
Colin Farrell als Bobby Pellitt
Jamie Foxx als Dean „Motherfucker“ Jones
Donald Sutherland als Jack Pellitt
Julie Bowen als Rhonda Harken



De film is grappiger dan ik had verwacht, dat moet ik eerlijk bekennen. Het plannetje van Kurt, Dale en Nick verloopt toch iets anders dan gepland, maar dat maakt de film alleen maar leuker. Ik ga verder niets meer verklappen, want dadelijk verklap ik alles en is het niet meer leuk! De film is 12 jaar en ouder, er komt wat geweld in voor en in de film is sprake van grof taal gebruik. Deze film is echt een aanrader om samen met je vrienden of net als ik met je familie te gaan kijken.

Heb jij deze film al gezien/ben jij van plan deze film te gaan kijken? Wat ik jouw mening over deze film?


xoxo Anne

Geen opmerkingen: