dinsdag 16 augustus 2011

Shoplog!


Ik was met mijn vriendin even t dorp in geweest, om wat spulletjes te scoren! Ik wou ze even met jullie delen!




Ik had wat schoolspullen nodig en een paar andere dingetjes, en het is gelukt hoor! Kijk hieronder mee naar alles wat ik gekocht heb.



Etos scheergel en Wiekinson scheermes. Ik had gewoon nieuwe scheergel en mes nodig, ze waren allebij in de korting bij de Etos.
Scheergel: €2,-
Scheermes: €3,-






Beyonce's heat rush parfum. Ik moest een nieuw geurtje hebben, en na een half uur alle geurtjes ruiken, heb ik deze uitgekozen. Ik ga er nog niet teveel over zeggen, er komt nog een uitgebreid artikel over.
Heat rush: €25,- 30 ml




Potloden en gum van de Hema
Potloden per setje: €0,95
Gum: €0,95




Ring van de Kruidvat. Ik vond 'm zo mooi! Hij was in de aanbieding.
Ring: €2,-




Twee nagellakjes van Catrice, de donkergroen heet Sir yes, Sir! en de andere is een topcoat. Kruidvat.
Nagellak per stuk: €2,50




Angled brush en wimperkruller Hema.
Angled brush: €2,50
Wimperkruller: €2,-


En dat was het, ik ben heel goed geslaagd! Je kunt nog een artikel/review verwachten van de nagellak, parfum en scheermes/gel.


See you next time,


Pleun<3

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Lekker scheren pleun!

Pretty Beauty Land zei

wat een prachtige ring zeg! En ik heb de normale beyonce heat. Die vind ik echt heerlijk. Deze heat rush heb ik nog niet geroken. Zal ik de volgende keer eens doen!