woensdag 17 augustus 2011

Back to school: Nail art

Voor sommigen zijn de scholen al begonnen en voor sommigen, zoals ik, nog niet. Als je terug komt op school moet je weer helemaal terug komen in je oude ritme en hoe kun je daar beter komen dan er een leuke nail art van te maken? Gisteren had ik een leuk filmpje gevonden over een nail art voor school. Het leuke is dat deze nail art helemaal niet zo moeilijk is! Dus pak je witte, rode en blauwe nagellak. Pak een klein dun kwastje op een sateprikker en ga klaar zitten!

Ik kan helaas niet zelf een filmpje maken met deze nail art, omdat ik er net een ail art op heb zitten en omdat ik steentjes heb gebruikt wil ik het er liever niet meteen afhalen.

Easy en toch vind ik 'm leuk! Wat je zou kunnen doen is kleine hartjes maken om 'm toch nog dat extra's te geven!

Ben jij alweer naar school toe geweest?
xoxo Anne 

Geen opmerkingen: