donderdag 18 augustus 2011

Sterren, het zijn net mensen...

Vandaag even iets anders dan beauty. Ik kwam ongeveer 2 weken geleden dit filmpje tegen van Selena Gomez, ik vind het een grappig filmpje omdat je ziet dat sterren zoals Selena Gomez ook gewoon mensen zijn! In de video ontmoet Selena Shia Labeoaf, er wordt tegen haar gezegt dat ze 2 fans gaat ontmoeten maar dan zit Shia ineens daar. Ze flipt 'm hard, en rent weg. Het is heel leuk om haar te zien giechelen, omdat ze een ster ontmoet terwijl ze er zelf een is! Na de klik zie je het filmpje!





Ik wilde het filmpje met jullie delen, zodat je kan zien dat ook sterren zoals Selena Gomez gewoon mensen zijn en dat ze ook zenuwachtig zijn. Je zou denken dat het niet veel voor haar zou zijn, omdat ze zelf een megaster is, maar haar reactie zegt alles. Hoe ze staat te giechelen op het eind, geweldig! Zo leuk om te zien dat ze het zo spannend vind om hem te ontmoeten, en dat ze zich schaamt over hoe ze zich heeft gedragen tegen over Shia.

Ik vind dit echt een realitycheck, je realiseert je dat zelfs wereldsterren zoals Selena Gomez eigelijk precies hetzelfde als jij zijn. Sterren hebben ook gevoelens en worden ook zenuwachtig!

Hierop aansluitend, wil ik graag nog een filmpje laten zien. Deze serie heeft Kids react to.... In deze serie reageren kinderen op popsterren, grote youtubers en viral videos. Ze hebben ook op Selena's filmpje gereageerd en ik moest het gewoon even delen met jullie! Ik moet altijd zo lachen bij deze filmpjes, dus veel kijkplezier!


Dit was het artikel van vandaag, een beetje anders dan normaal. Ik denk dat dit soort artikels vaker zullen komen, omdat ik heel erg de youtubecommunity volg. Vooral de Amerikaanse community, meer dan de Nederlandse. Viral videos vind ik sowieso leuk om te kijken, en alle reacties erop te zien. Ow en vergeet niet andere afleveringen van Kids react to te kijken, they are worth it!

See you next time,

Pleun<3

Geen opmerkingen: