donderdag 8 september 2011

5 favorites things in my room!

Dit wordt helaas een kort en snel bericht, maar dat komt doordat ik het druk heb. Sorry daarvoor, maar school gaat toch echt voor! toen ik laatst om ideeën voor berichten vroeg, zei iemand dat een room-tour een leuk idee was. ik ben het daar mee eens, maar vanwege tijd gebrek laat ik snel mijn 5 favorieten dingen in mijn kamer zien.

We beginnen met mijn plank vol met badeenden. Ik heb deze gespaard voor dat ik nagellak verslaafd werd. Het zijn er trouwens 42, dacht ik. Ik spaar ze ondertussen niet meer zo fanatiek.
Oeps! naast de sneeuwman (rechts) staat er nog een,
maar die is net weg gevallen













Het volgende is een van de zijkanten van mijn kleding kast Ik heb deze opgepimpt met badeend-kaarten die een jaar geleden tegen kwam bij de Ikea en kaarten van Blond Amsterdam.
















 Als derde laat ik jullie de andere kant van mijn kleding kast zien. Daar hangt een officieel traingsjack van het oranje hockey team. Ik weet alleen niet of ze deze nog steeds hebben. Het 'speciale'aan deze jas is dat er een handtekening op staat van Minke Booij (oud hockeyster)


















Dan laat ik jullie nu de schap boven mijn bed zien. Hij is niet zo speciaal, maar ik ben er echt ontzettend blij mee! 's Avonds als ik nog even iets wil lezen leg ik daarna daar het boek neer of ik leg mijn mobiel er op waardoor ik die ook altijd bij de hand heb.
Het 'schilderij' dat er boven hangt is van de Ikea voor  €10












als laatst laat ik mijn lavalamp zien. Ik wilde er al heel lang een, want ik vind die echt zo leuk! Toen ik 13 werd kreeg ik deze van 3 vriendinnen voor mijn verjaardag!


















Wat is jullie favorieten voorwerp of ding op jullie kamer?

xoxo Anne

Geen opmerkingen: